گردهمایی فرهیختگان کاروان های زیارتی عتبات در کربلا برگزار شد گردهمایی فرهیختگان کاروان های زیارتی عتبات در کربلا برگزار شد گردهمایی فرهیختگان کاروان های زیارتی عتبات در کربلا برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گردهمایی فرهیختگان کاروان های زیارتی عتبات در کربلا برگزار شد گردهمایی فرهیختگان کاروان های زیارتی عتبات در کربلا برگزار شد گردهمایی فرهیختگان کاروان های زیارتی عتبات در کربلا برگزار شد گردهمایی فرهیختگان کاروان های زیارتی عتبات در کربلا برگزار شد گردهمایی فرهیختگان کاروان های زیارتی عتبات در کربلا برگزار شد

گردهمایی فرهیختگان کاروان های زیارتی عتبات در کربلا برگزار شد

دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق برای نخستین بار گردهمایی فرهیختگان کاروان‌های زیارتی عتبات را در کربلای معلا برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، گردهمایی فرهیختگان کاروان‌های زیارتی عتبات از سوی دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق برگزار شد.


براساس این گزارش، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با تبریک ولادت با سعادت امام هادی(ع)، از اسلام به عنوان دین زندگی نام برد و به بیان معارف بلند امام دهم شیعیان پرداخت.


وی با اشاره به زیارت جامعه کبیره که از سوی امام هادی(ع) تشریح و در آن جایگاه امامت به خوبی تشریح شده است، اظهار کرد: کسانی که می خواهند جایگاه امام معصوم و معنویت او را بشناسند، دعای جامعه کبیره امام هادی(ع) را با توجه به معانی و مضامین بلند آن بخوانند.


در ادامه این مراسم، حمید رمضانپور به مدیحه سرایی در وصف امام هادی(ع) و بیان ویژگی های منحصر به فرد آن حضرت پرداخت و حجت الاسلام هاشمی نسب راوی بعثه مقام معظم رهبری برنامه «احلی من العسل» را برای حاضران در این گردهمایی اجرا کرد.


تقدیر از 6 زوج جوان که مراسم عقد خود را در کربلای معلا برگزار کرده بودند، پایان بخش این مراسم بود که با ذکر صلوات بدرقه شدند تا زندگی خود را با زیارت حرم مطهر امام حسین(ع) و حرم مطهر آقا قمربنی هاشم(ع) آغاز کنند.


گردهمایی فرهیختگان کاروان های زیارتی با توجه به ظرفیت بالای زائران فرهیخته برای دریافت معارف اهل بیت(ع) و به منظور معرفت افزایی بیشتر، هفته ای یک بار در سالن اجتماعات دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا برگزار می شود.


| شناسه مطلب: 95877




کربلا فرهیختگان



مطالب مرتبط

نظرات کاربران